R.A.L.A.T

Pemberitahuan pada Cik-cik dan Puan-puan.. :P

1. Gangguan internet connection yang slow motion dijangka sehingga awal Mei.

Berita Harian tulis..  "Telekom Malaysia Berhad (TM) hari ini memaklumkan bahawa gangguan perkhidmatan internet dijangka berlaku berikutan kerja-kerja kabel di Asia Tenggara-Asia Barat-Eropah Barat (SMW4). Anggota konsortium TM telah mengesan masalah kabel di rangkaian kabel dasar laut SMW4 antara Alexandria di Mesir dan Palermo di Itali menghubungkan Malaysia ke Eropah dan Amerika Syarikat (AS)"

Nak cek email pon susah. nak bukak facebook pon lemb. nak bukak blog pon leceh. maybank2u pon error je. so bersabarlah sayang kalau semuanya tergendala.

2. Sesiapa yang buat order guna email yahoo dan nak email nya di reply kadar segera sila rerajin cek email balik. kadang-kadang tak masuk kat inbox. tapi dia lari masuk kat folder SPAM. dan mana-mana folder lagi entah.yang guna Gmail tak ada problem macam ni kot.
.

3. Lin Hashim dah bertukar No Telefon. Untuk segala urusan jual beli boleh lah hubungi no 013 7272344. SMS je lah. jimat prepaid/bil. :P

4. Belian borong untuk tudung Syria adalah dibuka untuk sesiapa yang nak coba-coba meniaga. Minimum order 20 helai (sekodi). Stok yg tengah hot! Untuk keterangan lanjut sila msg saya.

5. Mulai 1 Mei 2010 saya akan pendekkan tempoh booking. dari 2 hari ke 24 jam sahaja. Payment mesti dibuat dalam masa 24jam. oh kejamnya saya.. Sebab nak bagi peluang pada customer yang really-really serious! :P (anything just inform me. saya boleh tolak ansur kan kan..)

sekian mekasih!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...