help me help me.. bulpp

customer's yang saya sayang.. nak mintak tulon pada sesiapa yang dah buat payment plz inform pada saya ok. tak kisah lah melalui email ke, fb ke chatbox ke, sms ke henpon ke.. janji INFORM je.

saya jadik al fenin n serabut sikit bila orang bayar saya tapi saya tak tau siapa yg bayar n macam mana nak pos. tetiba jeee tengok akaun duit banyak woo orang transfer. tapi xde orang serah diri pada saya utk claim tudung. wah ayat serah diri tarak tahan punye hihi. bukan ape.. saya tanak lah org sedekah duit camtu je kat saya.. walaupun saya hanya penjual tudung murahan.. tsk. tsk tsk. saja buat ayat sadis =P

mintak tulon sesangat eh. lepas 1 saat je transfer duit.. sila lah bagitau saya. risau jugak kot2 yang dah bayar tapi tak inform then melepasi hari last booking tak pepasal saya release tudung tu kat orang lain. kan dah kes naya. kalau still available jenis tudung yg diorder takpe lah gak. kalau semua sudah ilek? huwaa terpaksa saya return duit uolls balik. jgn la camtu sayang oii hehe.

pada yang guna maybank2u boleh lah isi kat recipient email ke email saya lindosh.shop@gmail.com  n lagik besh kalau letak kod kat description of transaction tu. lagik satu kalau transfer guna akaun org lain pun bagitau ye.. ada yang yang keluar nama si pemilik akaun tu tapi bila cek kat order form takde pun nama cenggitu (ni kes tak inform lah).al fenin daa saya huhu

one more thing. satu kes yang tak dapek den nulong. peniaga2 online lain pun alami situasi sama gak kot. iaitu backout buyers! adoyaiii sakit kepala den.. fenin al lemass. dah order punya order.. pastu senyap terusss.. zasszzz hilang tenggelam lemas dilautann. tak baik tau main2 macam tu. kesian kat org nak meniaga. penat2 we olls booked tudung yang u order tu. sampai org lain nak beli pon kemain blok  kiri kanan lagik sebab nak simpan kat u. tapi u just play around here. why here? pegi main tepi sawah yee. harap ade ular patuk u hahaha kidding. bkn marah. cuma sedih je sikit T___T 

pls give me support yang masih mentah baru berusia satu bulan lebih kat online ni. banyak lagik dugaan n cabaan nak kena tempuh. nasib masih gagah perkasa lagik heheh. give support gak to semua peniaga online. saya pun byk shopping online even saya penjual tudung. sronok woo beli kat org ni. rebut2 siapa cepat dia dapat :P antaranya kat shawlhouse, inikedaimisae, sugarscarf, stylomuslimcity, magicshawl, sciezhshawl.. uih ade lagik beberapa yg masih belum dpt barangnya. byk lagik blogshop yg saya terjah masuk. tunggu masa je nak shopping heheh

ok  ingatkan hari ni nak update lagik tudung. rupanya ada lagik tudung syria lycra yang tertinggal nak upload kat blog ni. tengok lah kalau kesempatan. btw mekasih semua yang pernah beli-beli kat saya. i lap yew olls..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...